Uvod
Ta pravilnik vsebuje podrobnosti o dobavi, časovnem obdobju dobave in stroškov, ki veljajo za naročila naših izdelkov preko naše spletne strani, po telefonu ali elektronski pošti.
Čas dostave
Naš cilj je zagotoviti dostavo naših izdelkov v roku devet do dvanajst tednov od datuma, ko je bilo naročilo oddano in plačano. Za vsak izdelek posebej so dostavni roki prikazani na vsaki strani izdelka.
Cena dostave
Stroški dostave so odvisni od lokacije. Za točno ceno se predhodno pozanimajte preko telefona ali elektronske pošte.
Postopek dostave
Kot pravilo, bomo dostavili vašo brunarico s tovornim vozilom, ki vsebuje dvigalo, tako da lahko brunarico ali katerikoli izdelek odložimo na mestu dostave. Da se to zgodi, moramo imeti dovolj prostora za 9-10 metrov dolgi tovornjak na katerem lahko le ta manevrira.
Pomembno je, da vemo, da je dovolj prostora, da tovorno vozilo lahko manevrira.
Prosimo, da ste čimbolj natančni o mestu kjer bomo odložili vašo brunarico, da bo le ta čimbolj priročen za vas. V našem podjetju si prizadevamo da čimbolj ugodimo. Moramo pa vas opomniti , da morda ne bomo mogli vedno brunarico postaviti točno tam, kjer želite.
Vi ali vaš pooblaščeni predstavnik MORA biti na mestu dostave, tako da lahko pomaga pri raztovarjanju in prevzemu izdelka.
Telefonsko številko, ki jo vstavite v polje TELEFON pri naročanju vaše brunarice mora biti tista, kjer vas bomo lahko dosegli med delovnim časom pred dobavo. Naše osebje vas bo kontaktiralo 2-5 dni pred datumom dobave, da se dogovorimo glede prevzema ali se dogovorimo o dostavi. Za ceno dostave se predhodno pozanimajte preko telefona ali elektronske pošte.
Naše brunarice prispejo pakirane v vremensko odporni embalaži. Tako da lahko brunarica stoji na mestu dostave več tednov, dokler je ne postavite.
Če menite, da bi bilo za dostavo primerno manjše vozilo, prosimo, ne oklevajte in nam to sporočite. Vendar pa, manjša vozila niso primerna za prevoz viličarja, voznik bi potreboval dodatno pomoč pri razkladu.
Ostale informacije
Od časa do časa se lahko strinjamo z dobavo naših izdelkov v druge države in ozemlja.
Za stroške dostave se predhodno pozanimajte preko telefona ali elektronske pošte.
Vse dostave je treba prejeti osebno na navedeni naslov dostave ali pooblaščeni osebi, za prevzem je potrebno zagotoviti podpis.
V kolikor vaši izdelki še vedno kljub temu, da je naša dostavna služba vsaj enkrat poskusila dostaviti izdelek še vedno niso dostavljeni,vam bo dostavna služba poslala sporočilo s podatki o tem kje se izdelki lahko prevzamejo ter časovni okvir prevzema, možen je tudi dogovor o ponovni dostavi izdelka, vendar pa si pridržujemo pravico, da vam dejanske stroške ponovne dobave še enkrat zaračunamo.
Okvirni seznam primerov, ko je neuspeh dostave vaša krivda, je naveden spodaj:
a) Navedli ste napačen naslov za dostavo
b) Napaka v navedenem naslovu za dostavo
c) Naslov za dostavo ni primerno dostopen
d) Ni varnega dostopa do lokacije dostave
e) Na naslovu ni bilo prisotne osebe za podpis in prevzem izdelka